Simetrio

December 26, 2011 at 10:44 pm (Uncategorized)

Bone: tri minuti ante nun me sendis ligilo a pre-lasta sendajo a Facebook. Nun, omna membro di grupo “Idisti” (quon me anke kreis hodie) devas recevar la novajo pri la ri-vivigo di ca situo. Me pensis ke esus honesta agado, pro la simetrio, anke anuncar ca nova grupeto hike en WordPress-blogo. Adreso di ca nova grupo esas:

http://www.facebook.com/groups/idisti/

ed omna idisto en la mondo povas libere membreskar ibe. La grupo esas tote apertita – por kombatar posibla spamo, me adjuntis kelka altra personi ad administrantaro. Me kredas ke agante tale, ni povas uzar utileso di Facebook por informar idistaro pri omna interesanta aktivesi. Se ula lektanto di ca blogo ne ja esas membro en ca grupo, esez bonvenanta!

1 Comment

  1. maryannfitzpatrick said,

    hi hi John .. Every one here in this page written for u ..nActually i wanna write somthing Special For U ..nB’coz Really man u r ver cool Click https://twitter.com/moooker1

Leave a comment