Turkia en la EU

May 21, 2006 at 4:55 pm (Uncategorized)

Ka la Idistaro esas plu o min suportanta pri Turkia en la EU? En altra forumo (en la Angla) ni nun parolas pri ol, ma la opiniono en Europa esas tote diferanta en altra landi, de Finlando (preske omnu suportas ol) til Austria (preske nulu).

Por me, kande me lektas pri Centrala Azia, la landi di Kazakstan, Uzbekistan edc. me sempre vidas ke Turkia helpas la EU ed Usa kontre Rusia; exemple sen Turkia la petrolo-lineo qua komencis ye 2005 ed iras de la Maro Kaspian a la Mediteranea Maro tra Azerbaijan, Gruzia e Turkia povus esir de la Kaspian, tra Iran e direte a la Golfo Araba. Komprenende me preferas ke ol transiras Azerbaijan – Turkia kam direte tra Iran. Geopolitiale la valuo di Turkia forsan esas nekontestebla, ma pri quale la populo di Europo pensas, me savas nulo. Quale vi pensas?

  • 22 di mayo: Korektigita a 'Mediteranea Maro' 

2 Comments

  1. Loïc Landais said,

    Me konkordas kun vu ke esas preferinda ke ca petrolo-lineo ne transiras Iran.
    Ma me agnoskas ke me ne ankor savas se Turkia povas esar membro di EU.
    Esas grava questiono e me devas studiar ol plue.

    Multa danko pro vua remarko.
    Altraparte on dicas Mediteranea Maro vice Mez-tera Maro.

    Kordiala Saluti
    Loïc Landais

  2. Harri Savolainen said,

    Kom finlandano me ne kredas ke preske omna ek ni suportas Turkia. Kontrale, mea opinione nur mikra minoritato volas Turkia aden EU!

    Harri Savolainen
    Helsinki

Leave a comment